Veelgestelde vragen

Inloggen

Om in te loggen op je account volg je de volgende stappen:

  1. Klik rechtsboven op inloggen
  2. Vul je e-mail en wachtwoord in
  3. Klik op de button INLOGGEN

In je account kun je je gegevens wijzigen en je bestelgeschiedenis bekijken.

Registreren

Je kunt in onze webshop een account aanmaken, zodat je je bestellingen terug kunt vinden en je gegevens kunt beheren. Een account aanmaken is niet verplicht om een bestelling te kunnen doen.

Hoe maak ik een account aan:

  1. Klik rechtsboven op inloggen
  2. Klik op de button AANMAKEN
  3. Vul hier je gegevens in en maak een wachtwoord aan

Hoe vallen jullie maten?

Wij werken met maten XS, S, M, L, XL

Blue valt redelijk groot, hierbij een overzicht met de gangbare confectiematen: XS/36, S/38, M/40, L/42, XL/44

Kan ik mijn bestelling retourneren in een winkel waar Blue Sportswear wordt verkocht?

Nee, je kunt het artikel alleen retourneren via de retourprocedure van de webshop.
Klik hier voor meer informatie over retourneren.

Er is iets mis met het artikel dat ik heb ontvangen, wat nu?

In het geval van een mankement nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Wanneer dit het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice via info@happysurroundings.nl. Zodra wij het artikel hebben ontvangen en beoordeeld wordt er een nieuw artikel verstuurd. Wanneer het artikel niet meer op voorraad is zullen wij het bedrag crediteren.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee, je kunt een bestelling plaatsen zonder jezelf als klant te registreren. Het is wel handig, want met een account kun je altijd je orderhistorie terugvinden. Dit gaat heel gemakkelijk. Registreren kun je hier.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen orderbevestiging ontvangen?

Het kan gebeuren dat de bevestigingsmail niet aankomt vanwege beveiligingsinstellingen van jouw mailserver. Controleer dan je spambox om te zien of de mail daarin terecht is gekomen. Voor vragen over je bestelling of een bevestiging kun je ons mailen op info@happysurroundings.nl. Vermeld duidelijk je volledige naam en wanneer en wat je besteld hebt.

Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

Bestellingen die op werkdagen voor 14.30 uur zijn besteld worden dezelfde dag nog verzonden. In het weekend verzenden wij niet, orders die in het weekend worden geplaatst worden op maandag verzonden. Wanneer jouw order door ons is verwerkt ontvang je een verzendbevestiging. Hierin vind je ook een link naar de orderpagina met track&trace code van PostNL om jouw pakket te kunnen volgen.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik deze nog aanpassen?

Ja, dat kan, zorg dan wel dat je voor 14.30 de wijziging doorgeeft via de mail info@happysurroundings.nl

Ik heb een bestelling geplaatst, maar een ander artikel ontvangen.

Wij streven naar een zo zorgvuldig mogelijke verwerking van jouw bestelling, maar het kan natuurlijk gebeuren dat er een vergissing gemaakt is. Heb je een ander artikel ontvangen dan je besteld hebt? Mail dan naar info@happysurroundings.nl. Vermeld duidelijk je naam en ordernummer.

Ik heb meerdere artikelen besteld, maar niet alles ontvangen.

In enkele gevallen komt het voor dat een besteld artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn. Hierover ontvang je vrijwel direct een mail en dit artikel wordt dan direct door ons aan jou terugbetaald. Check dus voordat je ons mailt met vragen over een missend artikel of je een mail hierover van ons hebt ontvangen en of dit bedrag al teruggestort is. Heb je geen mail ontvangen en is je order niet compleet? Mail naar info@happysurroundings.nl

Ik wil mijn bestelling naar een ander adres versturen, kan dat?

In je account kun je een adres toevoegen. Bij het afronden van je bestelling selecteer je het gewenste adres voor verzending. Nadat je de order hebt afgerond en betaald, is het niet meer mogelijk om je adres aan te passen.